УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
1. Перегляньте стрічку про В.Стуса за посиланням:
2. Опрацюйте с.234- 236 підручника.
3. Прийом «Ріка життя». Льву Толстому належить вислів «люди немов ріки». На основі почутої інформації побудуйте «ріку життя» В. Стуса за планом: джерело (родина) – річище (історія життя) – береги (національна історія / культура цього періоду) – водоспади (життєві кризові ситуації) – гирло (досягнення).
Ор і є н т о вне ви к он а н н я.Джерело (родина) – роль матері в пробудженні патріотичних почуттів поета; чуйний син, надійний чоловік, дбайливий батько.
Термін виконання до 05.05.2020. Можете зробити на комп'ютері, файли надіслати мені на пошту!
4. Опрацюйте сторінки підручника с.237 .Проаналізуйте в зошиті поезію "Господи, гніву пречистого...". Вивчіть її напам'ять (це ЗНО). Для аналізу вам слід дати відповіді на наступні питання: (до 05.05.2020)
1.У якій формі написана поезія «Господи, гніву пречистого...»?
2. Що просить ліричний герой у Всевишнього?
3. Доведіть, що основною рисою ліричного героя є стоїцизм.
4. Як пояснити парадоксальність рядків: «Спасибі за те, що мале людське життя, хоч надією довжу його в віки»?
5. «Бути таким, як мати вродила». Як ви розумієте ці слова?
6. І знову парадоксальний висновок: по- дяка матері за те, що «не зуміла... від біди вберегти». Чому?
7. Озвучте тему та ідею твору.
8. Чи можна поезію «Господи, гніву пречистого...» вважати медитацією?
9. Які екзистенційні ідеї звучать у вірші В. Стуса?
Немає коментарів:
Дописати коментар