Готуймося до контрольної роботи (для учнів 7 - Б класу)
Українська література
1. Запишіть визначення поняття історична повість. Наведіть
приклад.
2. Чим відрізняються
соціально-побутові пісні від
календарно-обрядових?
3. Доведіть, що коломийки були міцно пов’язані з життям
народу. Наведіть приклади з розділу «Дозвілля молоді».
4. Вмотивуйте, чи можна виправдати зрадництво Тугара Вовка
(за повістю І. Франка «Захар Беркут»).
5. Дайте
визначення суспільнопобутових пісень. Наведіть приклад.
6.
Визначте ідейно-художній зміст жартівливих коломийок: що осуджують, схвалюють.
З’ясуйте, за допомогою яких художніх засобів реалізується цей зміст.
7.
Доведіть, що народна пісня має не тільки пізнавальне, а й виховне значення.
8.
Схарактеризуйте головного героя повісті І. Франка «Захар Беркут», висловивши
своє ставлення до нього.
Немає коментарів:
Дописати коментар