вівторок, 13 жовтня 2015 р.

Готуймося до контрольної роботи (для учнів 7 - Б класу)

Українська література

1. Запишіть визначення поняття історична повість. Наведіть приклад.
 2. Чим відрізняються соціально-побутові пісні від календарно-обрядових?
3. Доведіть, що коломийки були міцно пов’язані з життям народу. Наведіть приклади з розділу «Дозвілля молоді».
4. Вмотивуйте, чи можна виправдати зрадництво Тугара Вовка (за повістю І. Франка «Захар Беркут»).
5. Дайте визначення суспільно­побутових пісень. Наведіть приклад.
6. Визначте ідейно-художній зміст жартівливих коломийок: що осуджують, схвалюють. З’ясуйте, за допомогою яких художніх засобів реалізується цей зміст.
7. Доведіть, що народна пісня має не тільки пізнавальне, а й виховне значення.
8. Схарактеризуйте головного героя повісті І. Франка «Захар Беркут», висловивши своє ставлення до нього. 


Немає коментарів: